søndag, september 16, 2007

Bryllupsdag

I fredags havde Kristian og jeg været gift i fem år! Fem år... De gik godt nok hurtigt. Vi planlagde bryllup i 1½ år, og den tid gik så langsomt, mens de sidste fem år er styrtet af sted. Som Sus sagde: gad vide hvad de næste fem bringer med sig?
Kristian forærede mig en ny smuk kugle til mit troldekuglearmbånd, Vinterjuvel. Han havde også lavet et rigtig kært kort til mig ;o) Han mente ikke, at manden skulle have gaver, så derfor bestod mit bidrag til vores bryllupsdag i en middag. Jeg havde det rigtig skægt med at dække bord, lave mad og gøre klart til vores middag.
Det dækkede bord.

Forretten: broccolisuppe med frisk basilikum og groft brød.


Hovedretten: lammemørbrad med kokoskartoffelmos med forårsløg, serveret med grøn salat.

Desserten: bagt æble med kanelmarcipan, fromage frais og ahornsirup.

Ja, det er jo så os.

Den femte buket jeg har fået på min bryllupsdag fra Kristian, lavet af Annette von Einem. Den er fantastisk smuk og vild, og jeg er meget begejstret for den.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Stort tillykke med bryllupsdagen - dejligt at se at kærligheden bare trives hos jer.
Tak for alle de meget fine og sjove billeder du laver af sønnike. Jeg tjekker flittigt om der kommer nye...

Knus fra Heidi

Anonym sagde ...

uuuhmmmm hvor ser det bare ud til at være en lækker middag.
Tillykke med dagen
Knus fra Line

Anne Bente sagde ...

stort tillykke med bryllupsdagen,.ummmmm fpr en lækker middag,og flotte billeder :)

Else Slipsager Petersen sagde ...

Tillykke med bryllupsdagen. Lyder som en rigtig hyggelig dag.