tirsdag, november 24, 2009

Bittersødt layout (328/365)

328: tirsdag den 24. november

Jeg har scrappet mit sidste projekt til Lifetime Moments i dag - det var ikke særlig sjovt, det skal jeg indrømme. I tre år har jeg scrappet det meste med fokus på Lifetime, og nu er det slut. Det er virkelig en æra, der slutter for mig.



I've scrapped my last project for Lifetime today; that wasn't really all that fun, I must admit. For three years I've scrapped for Lifetime and now this era is coming to a close.

8 kommentarer:

Margit sagde ...

Uff... får næsten en klump i halsen... hvor er det ærgeligt... :o(
Men det er et SUPER fedt LO (som altid fra din hånd) ;o)
God tirsdag aften...

Lone sagde ...

Kan godt forstå det er med blandede følelser :-( ....Dog sikker på at flere butikker står på spring for at få dig som DT medlem....du er jo så pokkers dygtig, er til stor inspiration med alle de super flotte ting du laver....:-)
Knus
Lone

Jette / ma11edina sagde ...

Ja, det er klart, at du sidder med vemod....synes også det er trist, at de lukker....har lige modtaget min pakke derfra i dag. Som Lone skriver, så håber at du fortsætter med at inspirere os som DT et andet sted + her på bloggen ;-).
Ha´en dejlig aften.

Madeline sagde ...

Luckily I didn't know that my final newsletter layouts were to be the last when I created them. Yes, what a bittersweet page that is. I wish I could have attended the last crop. :(

Charlie sagde ...

Ja ØV SÅ - men prof som du er ser det fint ud. Knus fra mig

Ida sagde ...

Superflot LO, men jeg kan godt forstå at det samtidig har været et af de sværeste at lave. Virkelig ærgeligt at LM lukker. Jeg føler med dig!!!

lam sagde ...

jeg forstår så tydeligt dit vemod og sidder med selvsamme følelser nu hvor DreamPapers er lukket. Ja og min ynglings shop over there, som jo var Lifetime og som du fortalte mig om. hvor pokker skal vi shoppe nu.
Kanont flot layout

Netti sagde ...

Jeg synes også at det er trist ikke at kunne handle hos Lifetime eller modtage de meget indpirerende nyhedsbreve derfra, hvor jeg også har nydt dine kreative værker. Jeg kan godt forstå hvis du sidder med en lidt "arbejdsløs" og tom fornemmelse.
Jeg håber at du finder et nyt sted at vise alle dine kreative drivkræfter frem.