søndag, august 01, 2010

Breaking News: Jeg er flyttet!

Billedet er lånt her.

Ja, jeg er altså hverken flyttet hjemmefra eller hjem til Danmark, men jeg er flyttet her i det store verdensomspændende... Jeg har længe været mindre end tilfreds med blogger, og efter moden overvejelse (og meget hjælp fra Kristian) har jeg besluttet at flytte min blog. For fremtiden vil du finde mig og mine skriverier på mit helt eget domæne:


På min nye blog kører jeg en månedlang spørgeleg, som naturligvis i sidste ende, udløser et par blog candies til nogle af jer mine læsere. Jeg sætter stor pris på jeres kommentarer, og på at I lægger vejen forbi her hos mig, så jeg håber, at I kan overskue en flytning, og at I rykker med over på ancema.dk

6 kommentarer:

Marianne sagde ...

Ja, så må vi jo ind og ændre i din blogadresse. Det er skønt at følge dig via bloggen - håber vi også ses engang i fremtiden

Annette / aka sagde ...

WHAT ? Sidder helt stille med morgenkaffen, og skal lige på blogrundtur...og så får man et chok. Godt det kun er bloggen, der er flyttet...
Jeg flytter med dig, kan slet ikke undvære dine sjove/spændende historier fra hverdagen - og dit scrap.
Skønt foto af flyttebil.

Charlie sagde ...

Jamen så tuller jeg da derover i fremtiden - for jeg skal da helt sikkert ikke gå glip af noget. Godt det ikke er dine scrapsager de unge mænd skal køre rundt med !

Sivsko sagde ...

Ja, da jeg følger med - troede lige du flyttede længere væk ;o)

Karin sagde ...

Fantastisk billede :-))
Ja, jeg holder hele tiden øje med dig, men har ikke været for flittig til at kommentere :-/ men bedre sent end aldrig. Nu må vi se om din nye blog vil ligge på min Googlereader ;-)

Ditte sagde ...

Jeg er straks med på en lille flyttetur, og glæder mig til at følge dig på din nye side. Knus!