tirsdag, november 18, 2008

Jeg har fået blomster!

Hold da helt fast, jeg har fået blomster. Annette, som lavede blomsterne til mit og Kristians bryllup, og som er en af Danmarks absolut dygtigste blomsterbindere har lige været forbi med en "lille" blomst til mig! Det er et fad fyldt med vidunderligt smukke blomster:


Prøv at se, hvor smukt det er helt tæt på:


Jeg har nok en idé, om hvem den søde afsender er, og jeg er så glad. Du er en skat ;o)

Billederne er forresten taget gennem mit nye legetøj. Kristian har foræret mig en ny super linse til mit kamera, så på få dage er jeg gået fra at have én halvgod linse til at have to helgode. Nu skal jeg lære noget mere om at tage billeder!

5 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Tillykke med de 30 år. Det årti er altså skøøøøøøønt!! Jeg elsker at være i 30'erne.
Super smuk buket du har modtaget.

Ida sagde ...

Tillykke, tillykke, hurra, hurra og mange knus herfra. Håber du får en god dag og mange gode gaver.

Margit sagde ...

Stort til lykke til dig, Cecilie. Sikken en smuk blomsterbuket i dejlige varme farver. Håber du har en dejlig dag og mange gode gaver...

Anonym sagde ...

Kære Cecilie!

Stort tillykke fra mig og resten af familien. Vi glæder os til at fejre dig på søndag.
Dejlige gaver du allerede har fået.

Knus fra Heidi

Netti sagde ...

Tillykke med fødselsdagen. de farver er jo liiige dig :o) Skønt med så lækker en buket.