lørdag, oktober 11, 2008

Halloween i Tivoli

Lad mig sige det som jeg ser det: Tivoli er det bedste sted at opleve Halloween. Bedre end det USA jeg besøgte sidste år. Tivolis Halloween er virkelig eventyrlig. Mest fordi de virkelig gør noget ud af græskardelen af Halloween. Det er ikke så vigtigt for mig med hekse, spøgelser og den slags. Men de smukke orange, gule og hvide græskar gør mig glad. Og de er at finde i rigelighed i Tivoli i efterårsferien. Kristian, Line og jeg var til forpremiere på Halloween i Tivoli torsdag aften.


Som billederne herunder vidner om, så er der virkelig græskar over alt i Tivoli. Jeg tror, en af mine favoritter var springvandet med græskar (billede nummer 1 og 2). Det var en flot effekt at inkorporere græskarene i springvandet, og de fik så smukke klare farver af vandet, der løb over dem hele tiden.






Line og Kristian var søde at stille op (eller faktisk) sidde ned til et billede med mennesker på. Som jeg jokede med: det bruger vi til julekortet ;o)


Der er edderkopper, hekse og spøgelser i Tivoli, så det skal I ikke helt snydes for:


I år havde Tivoligarden fået den sære idé at halvdelen af garden skulle gå med "græskar" på hovederne... Som om det ikke var rigeligt, at man lader drengebørn spille piccolofløjter, nu skal de også ydmyges med sære hatte...


Hvis I endnu ikke har været i Tivoli, så prøv at læg det ind i efterårsferieplanerne. Det er altså fint. Jeg skal af sted igen på tirsdag, når jeg skal derind med Ida & familie - jeg glæder mig til at se jer alle sammen ;o)


Husk at det er den 12. imorgen, og dermed tid til 12of12.

3 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

ejjj hvor ser det dog bare flot ud, kunne tænke mig at være der en tur.

Unknown sagde ...

Hvor ville jeg ønske at jeg lige kunne smutte i tivoli. Det ser bare skønt ud med alle de græskar, Jeg har det nemlig ligesom dig... Jeg elsker farverne og formerne på græskar :0)

Ida sagde ...

Vi glæder os også til på tirsdag. Dejligt at se at der også i år er et enkelt græskar eller to ;o)